۱۲۰ واحد مسکن معلولان با حضور مدیرعامل صندوق در بیرجند واگذار شد

با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون ۱۲۰ واحد مسکونی از ۲۵۲ واحد مسکن معلولان همزمان با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی واگذار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از ایرنا، ۱۲۰ واحد از ۲۵۲ واحد مسکن خانوارهای دو معلولی بهزیستی که با اعتباری ۷۷ میلیارد ریالی ساخته شده عصر روز پنجشنبه با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
علی عرب نژاد مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی، زیربنای این واحدهای مسکونی را ۸۵ تا ۹۰ متر مربع اعلام کرد.
همچنین با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ۷۶ دستگاه خودروی روستایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۹۲ میلیون تومان در قالب تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی واگذار شد.
طرح توسعه ساختمان جانبی بیمارستان میلاد بیرجند نیز که برای اقامت همراهان بیمار طراحی شده، از دیگر پروژه هایی بود که با حضور جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و جمعی از مسوولان محلی کلنگ زنی شد.
کلنگ پروژه مجتمع آموزشی و مرکز همایش‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی نیز با زمینی به مساحت ۲.۴ هکتار با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به زمین زده شد.