حضور ۲۲۲ بازنشسته کشوری در جشنواره ورزشی آذربایجان شرقی

دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان آذربایجان شرقی همزمان با ۳۰ مرکز استان با حضور ۲۲۲ نفر از بازنشستگان در پنج رشته ورزشی برگزار و در پایان از نفرات برتر این مسابقات تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بهروز قاسمی مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی با اشاره به نتایج برگزاری این مسابقات و نفرات برتر هر رشته ورزشی، گفت: در رشته شطرنج که در دو گروه آقایان و بانوان و در پنج دور به روش سوئیسی برگزار شد در بخش آقایان، حسین رحمانی مقدم، محمدرضا تراب مارالانی و ناظم بابایی و در بخش بانوان نیز رضوان چاوشی، فاطمه فداکار و مهناز ریاضی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
قاسمی اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز آقایان نیز که به صورت دوره ای و حذفی برگزار شد، در بخش آقایان اکبر فاضلی اول شد و بهمن هوشمند و علی اکبر خلقی مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در بخش بانوان نیز مهناز سیدان، مینا فهیم آذر و اکرم نظری به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی با اشاره به نتایج رشته تیراندازی با تفنگ بادی نیز اظهار داشت: در این رقابت ها و در گروه آقایان جلیل شیرمحمدزاده ملکی، حسین ابیلی و مرتضی راغب دیزج اول تا سوم شدند و فرح پیمانی، شمسی اصغر زاده آکاهی و پریوش بهبودی کلهری در گروه بانوان به مقام های برتر رسیدند.
قاسمی اظهار داشت: در رشته دارت آقایان، محمد حسین پورزکی، حسین کریم زاده و رحیم علی نسب به ترتیب اول تا سوم شدند. در گروه بانوان نیز طاهره خسروی فر، فریده دین پرور و حاجیه نوری رتبه های برتر را از آن خود کردند.
وی با تقدیر از توفیق یوسف زاده عادلی، قهرمان مسابقات آسیایی و مسن ترین شرکت کننده جشنواره ورزشی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در رشته شنای آقایان و در ماده کرال سینه زیر ۶۵ سال، ابراهیم عبدالله نژاد، رشید غفاری و فضل الله رعدی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در همین ماده ورزشی و در گروه سنی بالای ۶۵ سال نیز غلامرضا شهریاری، حسن صادقی و محمد محمدی دانش حائز رتبه های برتر شدند.
قاسمی ادامه داد: در رشته شنای آقایان و در ماده قورباغه زیر ۶۵ سال نیز رشید مریخی و یعقوب جعفرزاده و در شنای قورباغه بالای ۶۵ سال توفیق یوسف زاده عادلی، مجید ستارزاده و محمودعلی کوشکی نیا به مقام های برتر دست یافتند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری آذربایجان شرقی یادآور شد: در مسابقات شنای بانوان و در ماده کرال سینه زیر ۶۵ سال طاهره مسلم، بتول نیک مهر و نسرین علی پناهی اول تا سوم شدند. در رده سنی بالای ۶۵ سال نیز صدیقه عسلی، اقدس درخشان و ناهید نجفی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در شنای قورباغه و در رده سنی زیر ۶۵ سال منیره دخانچی، شهیندخت پوردیزجی و فاطمه عابدی بالچقو مقام های برتر را به خود اختصاص دادند و فریده ضحاک در رده سنی بالای ۶۵ سال در جایگاه نخست ایستاد.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان شرقی