در دیدار مدیران صندوق بازنشستگی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان مطرح شد؛

بازنشستگان به عنوان سرمایه های ارزشمند و الگویی برای ما هستند

«حسینعلی پهلوانی» مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان با دکتر «کامران قدس» رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم به مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان، بیان کرد: بازنشستگان عزیز در حوزه سلامت استان سمنان زندگی و سلامتی خود را وقف مردم کردند تا مردم در سلامتی به سر ببرند و این افراد به عنوان سرمایه های ارزشمند و الگویی برای ما هستند.

قدس ادامه داد: تمام تلاش ما خدمتگزاران بر این است تا با توجه به شرایط موجود و منابع اقتصادی بتوانیم آن طور که شایسته است، قدردان زحمات و خدمات این عزیزان باشیم.

مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان نیز با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و دانش و مهارت هستند، گفت: خدمت رسانی به بازنشستگان از وظایف صندوق بازنشستگی کشوری است و بازنشستگی فصلی نو از زندگی است و باید شرایطی را فراهم کرد تا بازنشستگان با نشاط تمام از تجربیات خود بگویند.

حسینعلی پهلوانی اظهار داشت: بازنشستگان منبعی از خاطره ها و تجارب تلخ و شیرین گذشته هستند که این منابع نباید بدون استفاده باقی بماند؛ در حقیقت بازنشستگان سال های رشد و کمال خود را در دستگاه های مختلف بکار گرفتند به ویژه بازنشستگان حوزه سلامت استان که کوله باری از تجربه درراستای خدمت رسانی به مردم پیرامون حفظ سلامت جامعه هستند و باید قدر این عزیزان را بیشتر بدانیم.

در ادامه حاضران در نشست پیرامون ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به بازنشستگان  و درخواست های بازنشسستگان محترم به بحث و تبادل نظر پرداختند.