ورود کفش ملی به حوزه صادرات اتفاق مبارکی است

استاندار تهران گفت: یکی از اتفاقات خوبی که اخیرا در گروه صنعتی ملی افتاده ورود کفش ملی به حوزه صادرات است که باید آن را به فال نیک گرفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدحسین مقیمی در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی ملی با بیان اینکه نگاه ها به کفش ملی در حال تغییر است، گفت: اقدامات خوبی در گروه صنعتی کفش ملی انجام شده است که یکی از آن ها ورود کفش ملی به حوزه صادرات است که باید آن را به فال نیک گرفت.
استاندار تهران با بیان اینکه احیاء نشان های ملی کار اقتصادی بزرگی است، گفت: ما هم به عنوان مسوول، سعی می کنیم موانع توسعه را از سر راه نشان های تجاری برداریم.
مقیمی با ابراز خرسندی از تحولات به وجود آمده در گروه صنعتی کفش ملی، اظهار داشت: هنوز تا نقطه مورد انتظار از نام و نشان کفش ملی فاصله زیادی وجود دارد و این مجموعه باید تلاش های بیشتری داشته باشد.
وی با تاکید بر اهمیت ویژه کفش ملی برای همه ایرانیان، تاکید کرد: رویکرد دولت دوازدهم نسبت به نشان های تجاری باسابقه و قدیمی، رویکرد حمایتی است، به ویژه اینکه نام «کفش ملی» برای ایرانیان بسیار خاطره انگیز است.
مقیمی اظهار داشت: استانداری تهران هر نوع تسهیلاتی که در توان داشته باشد در اختیار کفش ملی قرار می دهد؛ در این مسیر نیاز است کفش ملی نیز برنامه های خود را ارائه کند.