همزمان با فرارسیدن بهمن ماه و دهه فجر؛

نشست مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی با روسای کانون های بازنشستگان کشوری مشهد برگزار شد

نشست ماهانه روسای کانون های بازنشستگی استان خراسان رضوی با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی در مجتمع خانه امید بازنشستگان مشهد مقدس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی، در این جلسه هم اندیشی، «عفت حسینی» با تبریک پیشاپیش میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و فرارسیدن ماه بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی، در خصوص اقدامات صندوق در استان گزارشی ارائه کرد.

وی سپس به سوالات و پرسش های روسای کانون های استان پیرامون مسائل و مشکلات بازنشستگان ارجمند از جمله بیمه تکمیلی درمان، طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان، متناسب سازی حقوق بازنشستگان ‌وزارت بهداشت و درمان، کسور دستگاه های اجرایی، سفرهای بازنشستگان و هتل های ایرانگردی و جهانگردی، وام ضروری، وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و … پاسخ داد.

مدیرصندوق بازنشستگی خراسان رضوی در این جلسه با قدردانی از همراهی و حضور کانون های بازنشستگی، به نقش موثر کانون ها در زمینه پیگیری مطالبات و حق و حقوق قانونی بازنشستگان به عنوان افراد صاحب نظر تاکید کرد.

حسینی به کانون های بازنشستگی توصیه کرد: کارگروه هایی که در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی، ورزشی، رفاهی و اجتماعی تعیین شده اند با جدیت بیشتر دنبال شده و با تشکیل جلسات خود در خانه امید بازنشستگان نسبت به بررسی مشکلات بازنشستگان در زمینه های مرتبط با هر کارگروه، بحث و بررسی کرده و سپس نتایج بدست آمده را جمع بندی و به این مدیریت اعلام کنند تا پیگیری لازم بعمل آید.