مدیرعامل ایرانگردی و جهانگردی خبر داد:

راه‌ اندازی تورهای گردشگری برای بازنشستگان استان بوشهر

مدیرعامل شرکت‌ سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی ایران از طراحی بسته‌ های گردشگری جدید برای بازنشستگان استان بوشهر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، «فریبا عباسی» مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی ضمن بازدید از هتل دلوار بوشهر با حضور در جلسه هم اندیشی با کانون‌های بازنشستگان استان بوشهر گفت: برای بازنشستگان استان بوشهر بسته‌ های جدید گردشگری بخصوص جهت‌ بازدید از مقاصد گردشگری استان های همجوار تعریف و راه‌ اندازی خواهدشد.

وی افزود: بازنشستگان همانند گذشته می توانند از تخفیفات ۵۰ درصدی اقامت در هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور بهره‌ مند شوند.

«داریوش کشتکار» مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: موضوع گردشگری اخیراً در جریان برپایی میز خدمت در شهرستان های دشتستان و گناوه از سوی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری مطالبه‌ شده بود.

وی افزود: با توجه‌ به‌ استقبال خوبی که بازنشستگان استان در سال‌های قبل از کرونا داشتند، امیدواریم فعالیت‌های گسترده تر در خصوص این موضوع صورت‌ پذیرد.

«عالی بازدار» رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش نیز به نمایندگی از سایر کانون‌های استان گفت: بیشترین درخواست بازنشستگان سفر زیارتی به مشهد مقدس بوده‌ و بدلیل بعد مسافت ضرورت‌ دارد با پرداخت یارانه سفر به استان‌های محروم که سال‌ های قبل در قالب طرح “در خانه‌ نمانیم” اجرا می شد، دوباره این امکان برای بازنشستگان فراهم شود.

گفتنی است، سایر رؤسای کانون‌های بازنشستگان نیز هر یک انتقادات و پیشنهادات خود نسبت به موضوع گردشگری را ابراز داشتند.

شرکت‌ سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی دارای ۴۷ مرکز اقامتی و پذیرایی در سراسر کشور از جمله‌ هتل دلوار بوشهر است.