با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی استان لرستان؛

نشست مشترک با مدیرکل محیط زیست استان لرستان برای بررسی مسائل مربوط به حقوق بازنشستگان برگزار شد

در جلسه سرپرست صندوق بازنشستگی استان لرستان با مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان لرستان ، موضوعات مربوط برقراری حقوق بازنشستگان، و مشکلات مربوط به نقل و انتقال حق بیمه این دستگاه بررسی شد.

 

به گزارش  روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان لرستان، «مسلم سراهنگ» سرپرست صندوق بازنشستگی استان، به همراه «محمد چراغ سحر» کارشناس مسئول مدیریت، در نشست هم اندیشی با مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست لرستان به سوالات و مسائل پیرامون موضوعات مربوط به برقراری حقوق بازنشستگی، نحوه اعمال فوق العاده مدیریت ، فوق العاده ویژه ، معافیت مازاد بر ۳۰سال ، سنوات خدمت غیر رسمی و نقل و انتقال حق بیمه کارکنان  این دستگاه پاسخ  دادند.

در این نشست، همچنین آقای سپهوند معاون توسعه مدیریت و منابع، آقای بسطامی رئیس منابع انسانی و پشتیبانی و آقای مولایی رئیس حراست محیط زیست نیز حضور داشتند.

سراهنگ در این جلسه تاکید کرد: هدف مشترک همه کارکنان مدیریت، برقراری حقوق بازنشستگی در کمترین زمان ممکن بوده و انجام بررسی ها و دقت ها نیز برای دستیابی به این هدف است.

در ادامه، سالاروند مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان نیز ضمن قدردانی از کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی استان لرستان ، آمادگی خود را در جهت همکاری کامل با صندوق بازنشستگی استان در جهت رفع موارد مطرح شده در جلسه اعلام کرد.