تقدیر از نفرات برتر جشنواره ورزشی در استان البرز

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان البرز با هدف ترویج فرهنگ سلامت و نشاط بین بازنشستگان کشوری این استان در ۵ رشته ورزشی دارت، شطرنج، تنیس روی میز، شنا و تیراندازی با تفنگ بادی برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهرداد محمدبیگی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری هیات های ورزشی استان البرز برگزار شد گفت: در پایان این مسابقات به نفرات برتر مدال و لوح اهدا شد. شور و حال این دور از مسابقات وصف ناشدنی و بسیار خوب بود و بازنشستگان خواستار تداوم آن در سال های آینده بودند.
وی با اشاره به نفرات برتر هر رشته ورزشی گفت: در رشته شنای آقایان و در ماده کرال زیر ۶۵ سال، حسین محمدصادقی، در ماده قورباغه زیر ۶۵ سال، مصطفی زارع، در ماده کرال سینه بالای ۶۵ سال، لیاقت علی سرداری و در ماده شنای قورباغه بالای ۶۵ سال نیز عظیم رحیمی به مقام های برتر دست یافتند.
محمدبیگی اظهار داشت: در رشته شنای بانوان و در ماده کرال زیر ۶۵ سال، محبوبه اخلاقی، در ماده قورباغه زیر ۶۵ سال، زهرا اسماعیلی پور، در کرال بالای ۶۵ سال، پریناز بهمن پور و در ماده قورباغه بالای ۶۵ سال نیز فرناز معصومی به عناوین برتر رسیدند.
وی ادامه داد: در رشته دارت، آقایان علی حق ورزی و در گروه خانم ها فرح شادمان اول شدند. در رشته تیراندازی نیز مقام قهرمانی در گروه آقایان به مرتضی زارعی و در گروه خانم ها به شهربانو تفرشی رسید. در رشته تنیس روی میز آقایان داودحاجی محمدی و در گروه بانوان نیز کبری فروزان نیا به مقام های برتر رسیدند.
محمدبیگی گفت: در رشته شطرنج آقایان، علیرضا فریدونی اول شد و در گروه بانوان این عنوان به روح انگیز نشاطیان رسید.

تهیه خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان البرز