در راستای تبیین برنامه های بزرگداشت دهه فجر؛

جلسه هم‌اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با روسای کانون‌های بازنشستگی استان برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با روسای کانون های بازنشستگی استان در سالن اجتماعات مدیریت استان خوزستان جهت تبیین برنامه های بزگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با روسای هیأت مدیره کانون های بازنشستگی استان خوزستان در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه ابتدا “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان ضمن تبیین برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بیان گزارشی از اقدامات صندوق و مدیریت استان در حوزه بازنشستگی پرداخت و خواستار همکاری دو جانبه و بیش از پیش در راستای خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به بازنشستگان معزز شد. در ادامه جلسه هر یک از روسای کانون های بازنشستگی به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و نظرات خود در حوزه های مختلف از جمله بیمه تکمیلی، متناسب سازی حقوق، وام بانک صادرات، معوقات و مطالبات، خریدهای تقسیطی و وام ازدواج فرزندان پرداختند.

استفاده از ظرفیت ها و توانایی های دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف و پیگیری هر یک از کانون ها از دستگاه متبوع خود در راستای استفاده بازنشستگان از امکانات آن ها از پیشنهادات مهم این جلسه بود که به تاکید همه اعضای حاضر در جلسه رسید.

در پایان این جلسه “رشادتمند” مدیر صندوق استان به سوالات و درخواست های هر یک از کانون های بازنشستگی پاسخ و مقرر شد جلسات تخصصی دو جانبه بین صندوق و هر یک از کانون های بازنشستگی برگزار گردد.