مدیرعامل جدید انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران معرفی شد

در مراسمی «محمد جمشیدی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران منصوب و معرفی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور کمال الدین پیرموذن عضو هیات مدیره و محمود شهشهانی پور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، ولی آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا و اعضای هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار و «محمد جمشیدی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از خدمات «مهدی مشایخی» قدردانی شد.
در ابتدای این مراسم، ولی آذروش، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا ضمن قدردانی از تلاش های مهدی مشایخی در مدت زمان حضورش در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی برای محمد جمشیدی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: همه ما در قبال امانتی که در دست داریم مسوول هستیم و از ریال به ریال سرمایه بازنشستگان عزیز، باید با حساسیت بسیاری حفاظت و نگهداری کنیم.
آذروش خاطر نشان کرد: زحمات و خدمات ارزشمند مدیرعامل پیشین شرکت انبارهای عمومی، برای هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری، پشتوانه ارزشمندی است و امیدواریم در آینده نیز از تجربه و تخصص ایشان در مجموعه های تحت پوشش بهره مند شویم.
وی با بیان اینکه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، یکی از شرکت های مهم صندوق بازنشستگی کشوری است، افزود: امیدوارم مدیرعامل جدید، با توانمندی هایی که دارد، امانتدار خوبی برای حفظ این مسئولیت باشد. تلاش و توان مجموعه همکاران این شرکت زبانزد همه فعالان این حوزه و ارزشمند است.
محمد جمشیدی نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش ها و خدمات مهدی مشایخی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، گفت: خداوند را برای توفیق خدمت در مجموعه ای که بخشی از حقوق و مزایای بازنشستگان عزیز به آن گره خورده است، شاکرم و امیدوارم با راهنمایی ها و استفاده از تجربه های مدیرعامل پیشین شرکت و همکاری این مجموعه، شاهد بالندگی بیشتر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران باشیم.