یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، میلاد حضرت مهدی موعود (عج)، گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین روز معلم را به مردم ایران به ویژه بازنشستگان این صندوق تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در آستانه عید سعید نیمه شعبان پیامی به شرح زیر صادر کرد:
یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

هر سال به نیمه شعبان که می‌رسیم چشم‌هایمان را می‌شوییم و گوش دلمان را به کعبه می‌سپاریم تا قامت رعنای یوسف زهرا بر آینه دل هویدا شود اما هر سال در آرزوی این آوای دلنشین و سیمای دلربا، روزگار می‌گذرانیم به امید اینکه ایام وعده داده شده فرا برسد، حضرت مهدی (عج) ظهور کند و عدل و داد، سراسر جهان را فرا بگیرد.

نیمه شعبان یادمانی از تمام نیکی‌ها است و روزگارانی را به خاطر می‌آورد که جهان بشری از آلام و رنج‌های طولانی که از ظلم و بی عدالتی برخاسته است، رهایی خواهد یافت و خداوند به واسطه مولود بزرگ این روز، زمین مُرده به ستم را به آب حیات عدالت زنده خواهد ساخت.

در روزی که یکی دیگر از ستاره‌های آسمان عشق و مهربانی پا بر دیدگان هستی نهاد و یکی از بزرگترین اعیاد و روزها را به شیعیان جهان هدیه داد.

تقارن این میلاد مبارک، با دوازدهم اردیبهشت نیزاتفاق خجسته ای است؛ همان‌هایی که شغل انبیا را پیشه کردند تا برای هدایت نسل‌های بعد، شمع وجودشان پای تربیت انسانیت، آب شود تا تاریکی را بشکافند و نور امید را در دل‌های آدمیان بتابانند.

جایگاهی که امروز کشور عزیزمان ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی دارد و هر روز قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری، به نام خود ثبت می‌کند، مرهون تلاش‌ و اهتمام این جهادگران عرصه تعلیم و تعلم است که با اخلاص و از خودگذشتگی، زمینه پربار کردن درخت دانش فرزندان ایران اسلامی را فراهم کردند و همواره در جهت حفظ و نگهداری آن کوشا بودند.

صندوق بازنشستگی کشوری بر خود می‌بالد که خدمتگذار معلمان کشوراست این صندوق، به مسوولیت بزرگ خود در قبال این قشر فرهیخته و خدوم آگاه است و همیشه در تلاش بوده تا آن‌چنان که شایسته آنها است، صادقانه همراه با عزت، کرامت و خدمت‌رسانی به آنها تلاش کند.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت بقیه‌الله الاعظم (عج) به نمایندگی از خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی کشوری، با درود بر روح شهید معلم آیت‌الله مرتضی مطهری، فرارسیدن روز معلم، روز فرهیختگی و ازخودگذشتگی را خدمت معلمان و فرهنگیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، آرزوی سلامتی و طول عمر برای تلاشگران عرصه تعلیم، تربیت را دارم.

به امید روزی که جهان صدای داوودی او را شنیده و سایه عدلش در سراسر گیتی گسترده شود.