هواپیمایی آسمان متعهد به افزایش ایمنی پرواز، کاهش تاخیرها و رعایت حقوق شهروندی

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: این شرکت هواپیمایی در دوره جدید، افزایش ایمنی پرواز، کاهش تاخیرها و رعایت حقوق شهروندی را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد گرجی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات مدیریت سابق این شرکت هواپیمایی، گفت: طی چندسال اخیر برای ارتقاء جایگاه و اعتبار مجموعه شرکت هواپیمایی آسمان اقدامات خوبی صورت گرفته است که امیدواریم در دوره جدید نیز اتفاقات مثبت و بدیعی رقم زده شود.

گرجی با اشاره به اینکه در مجموعه بزرگ آسمان از مدیران متخصص و متعهد و کارکنان خدوم و با تجربه حضور دارند، افزود: نشان هواپیمایی آسمان در بین شرکت های هواپیمایی داخلی از اعتبار ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل همه وظیفه داریم ضمن ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در رعایت حقوق شهروندی برای استفاده از حمل و نقل ناوگان هوایی به نحوی عمل کنیم که شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان خط هوایی پیشرو در کشور شناخته شود.

وی ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سپردن هدایت این شرکت، اظهار داشت: از اینکه جناب آقای تقی زاده این امکان و فرصت را برای رشد و ارتقاء نیروهای بدنه شرکت های تابعه فراهم کرده اند، کمال تشکر را دارم و امیدوارم نسبت به حسن نیت و اعتماد ایشان از این آزمون سربلند بیرون آیم.

گرجی افزود: در دوران جدید فعالیت های شرکت های هواپیمایی آسمان نوسازی، توسعه ناوگان حمل و نقل، افزایش سطح کیفی خدمات به مشتریان، کاهش تاخیر در پروازها، همچنین ارتقاء ایمنی پرواز و افزایش خطوط پروازی از جمله برنامه هایی است که با همکاری و همراهی پرسنل زحمتکش آسمان به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان خطاب به همکاران اعلام کرد: انتظار دارم کارکنان توانمند و مستعد آسمان با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت در ارائه خدمات به شکلی عمل کنند که موجب رضایت مندی مردم عزیزمان شود.

گرجی تاکید کرد: انضباط کاری، افزایش بهره وری و رعایت صرفه جویی اقتصادی از برنامه های دیگری است که باید در اولویت کاری مجموعه بزرگ آسمان قرار گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: مجموعه هواپیمایی آسمان تلاش می کند در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست ها و اهداف بلند دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی و تکریم مردم شریف ایران گام های اساسی بردارد.