تخفیف ۲۰ درصدی موسسه زبان ایران-استرالیا به بازنشستگان کشوری

اداره آموزش و توسعه صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه ۲۰ درصد تخفیف تمامی دوره های آموزشی عمومی و تخصصی زبان انگلیسی موسسه آموزش عالی آزاد رفیع (تحت نشان ایران – استرالیا) به بازنشستگان کشوری و خانواده این عزیزان در شهر تهران خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به اینکه شناسایی فرصت های یادگیری، توجه به سرمایه های اجتماعی و ایجاد بسترهای آموزشی لازم برای مشترکان این صندوق به ویژه بازنشستگان از اهداف حوزه آموزش است، تفاهم نامه میان صندوق بازنشستگی کشوری و موسسه آموزش عالی آزاد رفیع (تحت نشان ایران – استرالیا) برای ارائه تخفیف ۲۰ درصدی زبان آموزی برای تمام دوره های عمومی و تخصصی منعقد شده است.

بر اساس این تفاهم نامه ، بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و خانواده ایشان (همسر، فرزند و نوه) در شهر تهران می توانند با مراجعه حضوری به اداره آموزش این صندوق به نشانی میدان فاطمی، شماره ۶۱، طبقه دوم و ارائه کپی شناسنامه شخص بازنشسته تحت پوشش، شماره دفتر کل بازنشسته گرامی و نیز کپی شناسنامه زبان آموز نسبت به دریافت معرفی نامه کتبی اقدام کنند.

همچنین جهت سهولت بیشتر بازنشستگان ارجمند مشترک این صندوق، امکان درخواست معرفی نامه به صورت غیر حضوری و از طریق سایت payesh8523.ir نیز به زودی فراهم خواهد شد. علاقه مندان می توانند با در دست داشتن معرفی نامه کتبی، به سه شعبه موسسه در میدان های ونک، ولیعصر و رسالت مراجعه کرده و پس از ثبت نام از این خدمت بهره مند شوند.

این تفاهم نامه از تیر ماه ۹۷ تا تیر ماه ۹۸ اعتبار داشته و در حال حاضر فقط در “شهر تهران” قابل اجرا است. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی، برگزاری کلاس ها، تعرفه های هر دوره و سایر اطلاعات مورد نیاز می توانند به سایت مرکز زبان های خارجه ایران-استرالیا به نشانی iran-australia.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن گویا ۸۸۸۵۲۸۳۹ تماس بگیرند.