در پیامی مطرح شد؛

تبریک نوروزی مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشوری/ گردهم‌آیی خانواده‌ها و جمع‌شدن کنار بزرگان، تلاقی مبارک بهار قرآن و بهار طبیعت است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن عید نوروز و سال جدید و همزمانی آن با بهار قران و ماه مبارک رمضان را به تمامی پیشکسوتان و وظیفه بگیران این صندوق و خانواده این عزیزان تبریک گفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در متن پیام «مهدی مسکنی» آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سال تازه ای دوباره از راه رسیده است و با نسیم روح بخش خود که با بهار قرآن و عطر روح انگیز رمضان الکریم تقارن یافته، دیگر بار دل و جان ما را نورانی کرده و به فردایی روشن نوید می دهد و سال رفته را با یادگارانی از دستاوردها، تلاش ها، فراز و فرودها، پیروزی و شکست ها و شادی و غم ها به سال های پیش از آن گره می زند.

جلوه ارزنده این تلاقی خجسته در گردهم‌آیی‌های خانوادگی و جمع شدن در کنار «بزرگان» خانواده‌ها به نمایش درمی‌آید؛ آنجا که سفره‌های پربرکت سحری و افطاری در کنار هفت‌سین نوروزی گسترده می‌شوند و همدلی اعضای خانواده در برپایی سنت های اسلامی و ایرانی جلوه‌گر می‌شود.

توأم شدن بهار قرآن و بهار طبیعت نویدی است برای آنکه سال تازه، با یاری خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار (س)، سالی سرشار از همدلی، یکرنگی، مهر و صفا و وحدت در بین تمامی هموطنان عزیزمان از هر قوم و زبان و دینی باشد.

خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش، دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ایران اسلامی ببندیم و خدمتی مضاعف و تلاشی بیشتر را برای بهبود معیشت و زندگی جامعه درخشان پیشکسوتان و موی سپیدان کشوری و خانواده محترم ایشان به کار بندیم.

سال پیش رو را در شرایطی جشن می‌گیریم که صندوق بازنشستگی کشوری با وجود تدابیر اندیشیده شده، همت مضاعف مدیران و کارکنان خود و حمایت های بی‌نظیر دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم، از اهداف و راهبردهای تعیین شده برای بهبود زندگی بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز فاصله بسیار دارد. وضعیت امروز عزیزان پیشکسوت در اقصی نقاط ایران عزیزمان بر هر فرد آگاه و دلسوزی غیرقابل کتمان و صدالبته، روشن است؛ بر همین اساس، و به یُمن سال تازه، در نخستین گام برای کمک به اصلاح شرایط گذشته و تقویت قدرت خرید عزیزان تحت پوشش صندوق و با بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود در شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری، #طرح_صبا با وجود همه کاستی های احتمالی، عملیاتی شد تا زمینه ساز آغاز اصلاح ساختار اجتماعی و اقتصادی دومین صندوق بزرگ کشور در حوزه بیمه و بازنشستگی باشد.

امید است در سال جدید که با ماه مبارک رمضان همراه شده است، آغازگر حرکتی جدید به سمت اصلاح و بهبود معیشت بازنشستگان عزیز و ارتقای جایگاه صندوق بازنشستگی و رسیدن به رسالت بزرگ آن یعنی خدمت بی منت، آگاهانه، با تدبر و تعقل و توام با آینده نگری و دور شدن از تصمیمات لحظه ای، احساسی و به دور از تبعیض باشد.

در آستانه بهار ۱۴۰۳ ضمن قدردانی و خدا قوت به یکایک مدیران و همکاران گرامی این صندوق در سراسر کشور که با تکیه بر نیروی انسانی اندک، توان و تخصص بالا و تجهیزات و منابع محدود، صادقانه و خالصانه برای رضایت بازنشستگان عزیز گام برمی دارند، امیدوارم به یاری خداوند متعال و با استفاده از تجربه و دانش گرانسنگ تمامی ذینفعان ارجمند صندوق، برگ‌های زرین تازه ای به کتاب افتخارات ایران اسلامی افزوده شود و لبخند رضایت بر لبان پرمهر عزیزانمان بنشیند.

اینجانب فرارسیدن نوروز، آغاز سال نو و بهار قرآن را به تمامی پیشکسوتان و وظیفه بگیران محترم و خانواده عزیزشان تبریک عرض نموده و در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) سالی توأم با موفقیت، بهروزی و سلامتی برای این جامعه بزرگ و فرهیخته آرزومندم.