مدیرکل بازنشستگی استان تهران خبر داد:

برگزاری نشست تدوین شیوه‌نامه بازنشستگی مشترکین آموزش و پرورش استان تهران/کاهش میانگین زمان برقراری حقوق

مدیرکل بازنشستگی استان تهران از تدوین برنامه عملیاتی ویژه برای انجام فرآیند بازنشستگی فرهنگیان پایتخت با صرف کمترین زمان ممکن در این اداره کل خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران، در این نشست که با حضور مدیران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، «مرتضی قدرتی پور» ضمن تشریح سیاست های صندوق در قبال بازنشستگان فرهیخته تحت پوشش تصریح کرد: اتخاذ تدابیر تخصصی همراه با کار جهادی، در ارائه خدمت به بازنشستگان مهم‌ترین و اولین دستور کار این اداره کل در سال ۱۴۰۳ است و در این مسیر حداکثر توان خود را به کار می بندیم.

قدرتی پور گفت: انجام کار جهادی همکاران ما در مجموعه صندوق و اداره کل استان تهران در فرایند بازنشستگی سال ۱۴۰۲، صدور احکام بیش از ۱۱ هزار نفر از فرهنگیان عزیز با صرف کمترین زمان ممکن در کنار بازنشستگان گرامی سایر دستگاه های اجرایی را در پی داشت.

وی در ادامه افزود: میانگین زمان برقراری حقوق بازنشستگی در اداره کل استان تهران طی سال ۱۴۰۲ با حذف فرایندهای غیرضروری به نسبت سال ۱۴۰۱ بهبود قابل توجهی داشته که این روند با برنامه ریزی انجام شده برای سال جاری نیز با شرایطی بهتر تداوم خواهد داشت.

در ادامه این نشست، «سعید دهنوی» رییس اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن قدردانی از اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری و اداره کل استان تهران در سال گذشته؛ تدوین شیوه نامه مشترک را اقدامی اصولی و الزامی برای ساماندهی حجم بالای پرونده های بازنشستگان آموزش و پرورش شهر تهران دانست.

دهنوی افزود: برای سال جاری همه توان خود را بکار می بندیم تا با همراهی و هماهنگی مستمر، به بهترین شکل ممکن به عزیزان فرهنگی شهر تهران ارائه خدمت نماییم.

در ادامه این نشست، موضوعات مربوط به فرایند برقراری حقوق سال گذشته مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.