بیان مشکلات مردم مهم ترین وظیفه روابط عمومی ها

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم ترین استراتژی ها و وظایف روابط عمومی های این حوزه را تشریح کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی بندپی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه که در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه ها با بدنه کارشناسی، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها نسبت به سایر حوزه ها وظایف سنگین تری دارند و نباید نقش حساس و استراتژیک خود را در ایجاد امید و نشاط در جامعه و مجموعه خود دست کم بگیرند.

محسنی بندپی، جزیره ای کار کردن در روابط عمومی ها را آسیب زا دانست و افزود: هم افزایی در روابط عمومی ها نتایج مطلوبی به دنبال دارد.

سرپرست وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به فرمایشات و رویکردهای مقام معظم رهبری در بحث اطلاع رسانی و تاکید رئیس جمهور برای رفتن به میان مردم، از روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه این وزارتخانه خواست که این امور را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

محسنی بندپی اشاره کرد: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل گستردگی حیطه فعالیت و پراکندگی فضایی، ایجاد وحدت رویه برای روابط عمومی ها در این عرصه کار مشکلی است. در شرایط جنگ روانی بی سابقه امریکا علیه ایران لازم است با تاسی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در برابر انتقادات و اعتراضات مردمی پاسخگو باشیم و سعه صدر داشته باشیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برلزوم ایجاد انگیزه در مدیران ارشد هر دستگاه، مقابله با سیاه نمایی های داخلی علیه اقدامات دولت، برقراری پیوند میان دولت و وزارتخانه با مردم، برقراری پیوند میان مدیران ارشد و بدنه کارکنان، مقابله با آسیب جزیره ای عمل کردن در سازمان ها و شرکت ها و همچنین لزوم ارائه اقدامات وزارتخانه و دولت به مردم نظیر وام های عظیم اشتغال و … در قالب گزارش عملکرد و اطلاع رسانی به واسطه روابط عمومی ها تاکید کرد.

گفتنی است روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نیز در این نشست سیاست های کلی و منسجم روابط عمومی های این وزارت در دستگاه های تابعه را تشریح کرد.