شیرپگاه زنجان ظرفیت بالایی برای صادرات محصولات شیری دارد

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: شرکت شیر پگاه با داشتن تجهیزات و نیروی کار باتجربه و پرتلاش می تواند نقش عمده ای در صادرات محصولات شیری داشته باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده روز چهارشنبه ضمن حضور در شرکت شیر پگاه زنجان، افزود: صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بیمه ای و دومین بنگاه دار بزرگ اقتصادی در کشور است که رویکرد رعایت حقوق شهروندی و مبارزه با فساد را در اولویت برنامه های خود دارد.

وی با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارد، ادامه داد: شرکت شیر پگاه زنجان، به عنوان یکی از مجهزترین کارخانه های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران، با داشتن تجهیزات و نیروی کار باتجربه و پرتلاش می تواند نقش عمده ای در صادرات محصولات شیری داشته باشد.

تقی زاده در ادامه با تأکید بر اینکه باید تقویت روحیه پیشنهاددهی و خلاقیت در بین کارکنان در سرلوحه مجموعه قرار گیرد، از خطوط تولیدی این شرکت بازدید کرد و ضمن آشنایی با روند تولید محصولات، با تعدادی ازکارگران دیدار و گفتگوی صمیمی داشت.

همچنین مهندس کلامی، مدیر عامل شرکت پگاه زنجان، پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت به بیان چالش ها و مشکلات موجود در این صنعت پرداخت و در ادامه، مدیران ارشد مجموعه نیز مسائل و پیشنهادهایشان را مطرح کردند.