پیام تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرا رسیدن ماه ربیع الاول و پایان ماه صفر را به همه مردم ایران به ویژه بازنشستگان این صندوق تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در متن این پیام آورده است:

“هرکس مژده آمدن ربیع الاول را بدهد اهل بهشت است”

«پیامبر اکرم (ص)»

در عصری که سراسر آن آکنده به ظلمت و جنگ است، تنها راه رهایی چنگ زدن بر ریسمان نبوت الهی و ائمه اطهار (ع) است و این نکته ای است که اگر در شریان زندگی آدمی جریان یابد به طور حتم انسان را به سمت نور و راستی و مهر هدایت خواهد کرد.

باید فرارسیدن ماه ربیع الاول و پایان صفر را گرامی داشت و آن را به همه مسلمانان نوید داد که ماهی است پر از خیر و برکت و نعمت. شکر وسپاس حضرت رحمان را که در عصر ظلمت و گسترش هوای نفسانی و نفرت پراکنی، نور حق را در قلب ما مسلمانان تاباند و در کویر جهل و غفلت دنیایی، چشمه پاک و همیشه جاری معنویت اخروی را در وجودمان روان ساخت و الطاف خاص خویش را نصیب بندگان راستین خویش کرد.

ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا، آن پیامبر صلح و دوستی و نجات دهنده بشر از شر بردگی و بت پرستی و ایجاد وحدت و برادری و برابری بین همه آحاد جامعه اسلامی است. پیامبری را که در عصر جاهلی انسان ها را به کسب علم و دانش و دانایی رهنمون کرد و مقام فرد فرد انسان ها را از کودک تا بزرگسال و حرمت بزرگان و پیشکسوتان و سالمندان را و زنان و مردان را باهر رنگ و نژاد و قومی که باشند بزرگ داشت.

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد (ص) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام (ص) که می‌فرمایند: الجَماعَه رَحمَه و الفُرقَه عذابٌ «وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است» بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

اینجانب حلول ماه ربیع الاول را به همه مسلمانان و مردم ایران زمین به ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت حق، سلامتی و شادکامی همگان را در این ماه عزیز خواستارم.