برای ارتقا مهارت بازنشستگان و فرزندان آن‌ها انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بازنشستگی، فنی و حرفه‌ای استان همدان و آموزشگاه های آزاد

 تفاهم‌نامه ۳ جانبه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و آموزشگاه‌های آزاد با صندوق بازنشستگی کشوری همدان منعقد شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت همدان، در راستای هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در افزایش رشد اقتصادی و  به منظور ارتقاء صلاحیت‌های فنی و‌حرفه‌ای از طریق ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی با تأکید بر ارائه آموزش‌های مهارتی و مدیریتی به منظور توانمندسازی اعضای زیرپوشش صندوق بازنشستگی در استان همدان، تفاهم‌نامه ۳ جانبه آموزشی به امضاء رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌منظور ارتقاء مهارت و توانمندی‌های ذی‌نفعان و فرزندان بازنشستگان کشوری این استان است.

به گفته مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان، انعقاد تفاهم‌نامه مذکور از طریق توسعه همکاری‌های فی مابین در راستای ارائه خدمات و ایفای مسئولیت‌های مدنی، فرهنگی و اجتماعی این اداره کل، کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد و صندوق بازنشستگی کشوری همدان اجرایی خواهد شد.

وهب مختاران تشکیل کمیته راهبردی و تعیین اعضای آن، همکاری در نیاز سنجی دوره‌های آموزشی، همکاری در تهیه، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی، همکاری در نظارت بر اجرای تعهدات و ارائه گزارش به طرفین را از تعهدات مشترک تفاهم‌نامه ۳ جانبه مطرح کرد.

مشارکت در برگزاری کلیه دوره‌ها و همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای مرتبط با تفاهم‌نامه از دیگر اهداف است.