با فرارسیدن 27اردیبهشت ماه صورت گرفت؛

پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، پیام «مهدی مسکنی» به این شرح است:

در روزهایی که نقش ویژه ارتباطات و روابط عمومی هر سازمان و نهادی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، حضور موثر، مدیریت افکار و کار با رسانه وارتباط دو سویه و همدلی با ذینفعان هر سازمان، برای روابط عمومی ها یک امر بدیهی و البته بااهمیت است.

صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌های مسئول خدمت رسانی و ارتباط با بازنشستگان، از جمله نهادهای بسیار حیاتی و برجسته در ایران اسلامی به شمار می رود. ارتباط فعال و موثر با این گروه ارزشمند اجتماعی، نیازمند به‌روزسانی‌های دائمی اطلاعات و داده ها و همچنین کسب دانش در زیرمجموعه صندوق برای ارائه اطلاعات مربوطه، آموزشی و آگاه‌سازی‌های لازم و درست به جامعه مخاطب است.

در این روز مهم، ارتباط فعال و دوسویه با بازنشستگان بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت بوده و صندوق بازنشستگی کشوری باید با آگاهی، همراهی و همدلی و به خصوص، صادقانه به این گروه ارزشمند اجتماعی پاسخ دهد.

در سال مشارکت مردمی، افزایش سلامت ارتباطات بین سازمان و گروه‌های متنوع جامعه‌ اهمیت ویژه ای دارد که ارتباط با بازنشستگان نیز یکی از آنها محسوب می‌شوند. بازنشستگان کشوری شایسته توجه بیشتر و خاص، همراه با احساس مسئولیت و برقراری ارتباطات موثر و صادقانه از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور هستند.

روابط عمومی پویا با کار جهادی و انقلابی ، توجه به نیازها و مطالبات بازنشستگان، دقت نظر و رصد لحظه ای فضای رسانه ای در مسیر موفقیت سازمانی گام برمی دارد و برای تثبیت جایگاه روابط عمومی، تقویت ارتباطات با افراد و گروه های بازنشسته را جزء وظایف اساسی خود تلقی می نماید.

از این رو، ارتباطی با کیفیت و توجه دائمی به نیازها و انتظارات این گروه، نه‌تنها به معنای ارتقاء سطح خدمات کل صندوق محسوب می شود بلکه آن ساختاری از ارتباطات و روابط عمومی موثر است که می‌تواند به تحقق اهداف سازمانی و جامعه‌ مخاطب منجر شود.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری و مدیریت های استانی و همچنین رسانه ها که به تکمیل و تقویت این زنجیره ارتباطی کمک می کنند، تبریک عرض می نمایم.