کمیته های تخصصی پنجگانه پیگیر مسائل بازنشستگان شدند

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری پیرو ‌جلسه صمیمانه جمعی از بازنشستگان کشوری با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پنج کمیته تخصصی را مسئول پیگیری امور بازنشستگان کشوری کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر جمشید تقی زاده با تعیین پنج کمیته تخصصی بودجه و معیشت، فنی و قانون خدمات کشوری، درمان، سفرها و رفاهیات و کمیته تبلیغات و پاسخگویی برای بررسی و پیگیری تخصصی مسائل بازنشستگان گفت: در این کمیته ها نمایندگانی از صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان حضور خواهند داشت و با بررسی مسائل مختلف مبتلابه بازنشستگان به نتایجی خواهند رسید که بر اساس آن نتایج تصمیم گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

تقی زاده که در جلسه مشترکی با مدیران و معاونان صندوق و نمایندگانی از کانون های بازنشستگان سخن می گفت، با اشاره به جلسه بازنشستگان با دکتر شریعتمداری گفت: در آن جلسه با اینکه فرصت کوتاه بود و تنها کلیاتی گفته شد، تصمیم مهمی گرفته شد مبنی بر اینکه کارگروه هایی برای حل و فصل مسائل بازنشستگان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه پس از این، با نظر نمایندگان بازنشستگان افراد دیگری به کارگروه ها دعوت خواهند شد و کار عملیاتی خود را آغاز خواهند کرد، افزود: برآیند حاصل از این کارگروه ها را با آقای وزیر در میان گذاشته و به طور اصولی مسائل را پیگیری و رصد خواهیم کرد.

تقی زاده با بیان اینکه به این ترتیب تکلیف بسیاری از امور معلوم می شود، گفت: پس از آن به طور تخصصی امور بازنشستگان را ازطریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهیم کرد.

او با تأکید بر اهمیت نقش کانون های بازنشستگی گفت: نمایندگان کانون ها باید در مسایل مربوط به بازنشستگان حضور فعال داشته باشند وبا بیان دیدگاه و پیشنهادها در فعالیتهااثربخش خواهندبود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری این جلسه را مفیدترین جلسه برای صندوق و نقطه عطفی برای حل مشکلات بازنشستگان برشمرد و گفت: در این جلسه با حضور معاونان، مدیران و بازنشستگان می توان به ادبیات مشترکی رسید و تنها با ادبیات مشترک میان وزارت تعاون، صندوق بازنشستگی و جامعه هدف که همانا بازنشستگان فرهیخته کشوری هستند، می توان مشکلات را احصا کرد و با تلاش مضاعف به نتیجه مطلوب رسید.