مشتری مداری در بیمه درمانی مهمتر از مباحث اقتصادی است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بر رضایت مشتری به ویژه بازنشستگان تاکید کرد و گفت: باید امکانی را فراهم کنیم که بیمه شدگان به قوانین و حقوق آگاهی پیدا کنند چرا که در غیر این صورت نمی توانند بر امور نظارت داشته و مطالبه گر باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از سازمان بیمه سلامت، طاهر موهبتی در آیین امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری که با حضور جمشید تقی‌ زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، بیان کرد: در بحث بیمه مکمل برای بازنشستگان کشوری که آتیه سازان حافظ انجام می‌دهد مشتری مداری بسیار برایمان با اهمیت تر از آن است که بخواهیم از طریق مناقصه کار را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما به بخش درمان بازنشستگان اقتصادی نیست، افزود: ما این گروه را که نماد تجربه و فرهیختگی هستند همانند پدران و مادران خود می دانیم و در چنین نگاهی باید کسانی تصدی امور را بر عهده گیرند که جزو خوش برخوردترین و لطیف ترین افراد باشند.

موهبتی بر افزایش سرعت کار و به حداقل رساندن بروکراسی اداری تاکید کرد و گفت: باید تردد بازنشستگان به ادارات بیمه تکمیلی به حداقل ممکن برسد. یکی از روش‌ها الکترونیکی کردن خدمات است به شرطی که ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمت با مشکلی روبرو نشوند.

وی عدم آگاهی افراد نسبت به حقوق شهروندی را یکی از مهمترین گرفتاری‌ها در کشور دانست و افزود: باید امکانی فراهم کنیم که بیمه شدگان از قوانین آگاهی پیدا کنند چرا که در غیر این صورت نمی توانند بر امور نظارت داشته و مطالبه گر باشند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه برای ما هیچ چیزی مهمتر از رضایت مشتری، بویژه بازنشستگان نیست، گفت: حتی اگر بخواهیم هدف اقتصادی داشته باشیم، تا رضایت مشتری را بدست نیاوریم کاری از پیش نمی بریم و در این میان بازنشستگان مهم ترین و حساس ترین مخاطبان ما هستند.