تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی به مناسبت میلاد حضرت عیسی (ع)

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن بیست و پنجم دسامبر مصادف با ۴ دی ماه، میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به تمامی مسیحیان، مسلمانان و پیروان راستین آن پیامبر الهی تبربک و تهنیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیام تبریک جمشید تقی زاده خطاب به جمعیت بزرگ مسیحیان به ویژه بازنشستگان مسیحی آمده است:
ای مریم! خدا تو را به کلمه ای از جانب خودش بشارت می دهدکه نامش مسیح، عیسی بن مریم است در حالی که در دنیا و آخرت آبرومند و از مقربان الهی است. سوره آل عمران آیه ۴۵

بیست و پنجم دسامبر مصادف با ۴ دی ماه، سالروز تولد پیامبر صلح و دوستی، مودت و مهربانی حضرت عیسی مسیح (ع) است که آن حضرت همواره پیام آور صلح با خوبان، محبت به ستمدیدگان و دوری از ستمگران است. دیده گشودن جهان به رخسار روشن حضرت عیسی مسیح (ع) نشانه تجلی اراده الهی در شب زمستانی زمین است. همچنان که وجود قدسی آن حضرت، نشانه یگانگی و تقدیس حق در سراپرده وجود است.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از طرف جامعه بازنشستگان کشوری و ایرانیان مسلمان، این رویداد مهم و شادی آفرین را به همه مسیحیان جهان به ویژه بازنشستگان مسیحی تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید که شاهد محبت و همدلی روزافزون بین جامعه مسلمان و مسیحی و سایر ادیان الهی در کشور عزیزمان، ایران، باشیم.