به منظور توسعه خدمات قابل ارائه در خانه امید محلات؛

جلسه هیات امنا خانه امید شهرستان محلات برگزار گردید

اولین جلسه هیات امنای خانه امید بازنشستگان شهرستان محلات با حضور اعضای آن تشکیل گردید .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ؛ اولین جلسه هیات امنای خانه امید شهرستان محلات با حضور کلیه اعضا تشکیل گردید .

در این جلسه که روز یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به منظور رفع مشکلات خانه امید و همچنین توسعه خدمات ارایه شده در جامعه هدف در محل خانه امید شهرستان محلات برگزار گردید ابتدا حسامی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی ، ضمن تشکر از فعالیت و همکاری سایر اعضا در سال گذشته نسبت به معرفی آقای علی محمد به عنوان عضو جدید هیات امنا اقدام نمود سپس سیاست ها و برنامه های قابل اجرا در سال جاری را تشریح نمودند .

در ادامه مهدوی مدیر اجرایی خانه امید  گزارشی از خدمات سال گذشته بیان نمودند همچنین ایشان برنامه های خود را برای سال جاری تشریح نمودند.

در این جلسه به منظور پیگیری برخی مشکلات فنی ساختمان در حوزه آب و فاضلاب شهری ، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان محلات در جلسه حضور یافت و با توجه به گزارش اقدامات صورت گرفته قبلی در این زمینه مقرر گردید با هماهنگی و تعاملات دستگاههای اجرایی مربوطه نسبت به رفع موانع موجود و حل مسئله اقدامات لازم صورت پذیرد.

در انتهای این جلسه کلیه اعضای هیات امنای خانه امید با فرماندار آن شهرستان دیدار و نسبت به بیان دیدگاهها و انتظارات خود از مسولین شهرستانی پرداختند.