به منظور خدمات مناسب تر انجام شد؛

جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری با سرپرست بیمه ملت در استان هرمزگان

 جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان با مدیریت بیمه ملت در ساختمان مدیریت استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان،«محسن دوادی» ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد، با توجه به برنده شدن بیمه ملت در مناقصه بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به نیاز ضروری بازنشستگان معزز استان برای دسترسی به مراکز درمانی، خواستار تسریع در انعقاد قرارداد با مراکز درمانی استان و اطلاع رسانی آن به ذینفعان گردید.

وی با ذکر عنوان دغدغه های بازنشستگان افزایش مراکز ارائه خدمت در سطح استان با توجه به پهنه استانی جهت اخذ مدارک ، اطلاع رسانی درخصوص امکان ارسال مدارک از طریق نرم افزار ملت یار بدون مراجعه حضوری را خواستار شد.

دوادی با اعلام اینکه بازنشستگان ۳۰ سال از بهترین دوران زندگی خود را صرف خدمت به میهن و مردم کردند افزود: ارائه خدمت به بازنشستگان با رعایت کرامت و عزت بازنشستگان ، دقت در رسیدگی و سرعت در پرداخت هزینه ها از دیگر خواسته های بازنشستگان معزز می باشد و امیدواریم بیمه ملت در این امور کوشا باشد.

خانم حفاری فرد مدیر بیمه ملت نیز در این نشست گفت: باتوجه به اجرایی شدن قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان با بیمه ملت تمام تلاش خود را در جهت ارایه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان کشوری در استان هرمزگان را بکار خواهند گرفت.

او با اعلام این نکته که مراکز ارائه خدمات در شهرستان‌های حاجی آباد، میناب و رودان راه اندازی گردیده است افزود: در خصوص سایر شهرستان‌های استان نیز پیگیری لازم انجام خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی ها درباره عقد قرارداد با مراکز درمانی ومراکز ارائه خدمات نیز انجام خواهد شد.