بمنظور همفکری و تعامل بیشتر با کانونهای بازنشستگی

جلسه هم اندیشی روسای کانونهای بازنشستگی استان مرکزی با مدیر صندوق بازنشستگی برگزار گردید

اولین جلسه هم اندیشی کانونهای بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ با مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی و مدیر عامل بنیاد فرزانگان استان برگزار گردید .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ؛ اولین جلسه هم اندیشی کانونهای بازنشستگی استان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی و مدیر بنیاد فرزانگان استان و روسای کانونهای بازنشستگی کشوری ، استانداری ، امور اقتصاد و دارایی ، جهاد سازندگی ، جهاد کشاورزی ، ثبت احوال ، آموزش و پرورش استان و شهرستانهای محلات ، ساوه ، کمیجان ، دلیجان دوشنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت۱۰ الی ۱۲ در سالن جلسات خانه امید اراک برگزار گردید .

در این جلسه صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی ضمن خوش آمدگویی به حضار و عرض تسلیت به مناسبت فقدان از دست دادن رئیس جمهور شهید و هیئت همراه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با توجه به دستور جلسه به تشریح برنامه ها و اقدامات صورت گرفته صندوق بازنشستگی کشوری پرداختند .

اولین موضوع مطرح در خصوص بیمه مکمل بازنشستگان بود که ایشان بیان نمودند دو بار مناقصه عمومی برگزار گردید که در نهایت شرکت بیمه ملت توانست برنده مناقصه باشند و فرایند اجرایی بیمه درمان در سال جاری را عنوان کردند و اعلام نمودند که از هم اکنون بازنشستگان می توانند مدارک و هزینه های سال جاری خود را تحویل نمایندگان این بیمه در سطح استان بدهند همچنین با جلسه ای که با نماینده این بیمه داشتیم قول افزایش شعب و مراکز طرف قرارداد را دادند که انشاله بزودی این مهم اتفاق بیافتد.

وی اشاره ای نیز به چگونگی واریز هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال گذشته نمود . در حین جلسه نیز روسای محترم کانونهای بازنشستگی به بررسی نقاط قوت و ضعف قرارداد سال جاری بیمه تکمیلی بازنشستگان پرداختند و مقرر شد که به منظور افزایش رضایتمندی و برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی بیشتر در خصوص اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری پیگیری های مستمر از سمت دستگاههای اجرایی و مراجع بالاتر همچون نمایندگان مجلس و مقامات استانی توسط کانونهای بازنشستگی صورت گیرد.

حسامی در ادامه با اشاره به ابلاغ دستور العمل نوزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در خصوص نحوه بارگذاری مدارک در سایت صندوق بازنشستگی- بانک اطلاعات نخبگان توضیحاتی ارائه و مراحل انتخاب بازنشسته نمونه استانی و ملی در محورهای شش گانه را اشاره نمودند.

وی در ادامه از برگزاری ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان نام برد. به نحوی که شاهد تنوع رقابت های ورزشی در رشته های بوی محلی و بازیهای فکری در جشنواره امسال می باشیم. همچنین در خصوص سایر خدمات رفاهی صندوق از جمله پرداخت وام ضروری و ازدواج بازنشستگان و … توضیحاتی ارائه نمود.

در انتهای این جلسه نیز خانم بنی کعب مدیرعامل بنیاد فرزانگان نسبت به معرفی فعالیتها و خدمات این بنیاد در سطح استان در حوزه سالمندی پرداختند.