با هدف بهبود خدمت‌رسانی صورت گرفت؛

بازدید سرزده سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان لرستان از نمایندگی های بیمه ملت

در بازدید سرزده مسلم سراهنگ سرپرست صندوق بازنشستگی استان لرستان ، نحوه خدمت دهی بیمه ملت به بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان لرستان؛ «مسلم سراهنگ» سرپرست مدیریت استان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ از دو شعبه نمایندگی بیمه ملت در شهرستان خرم آباد به صورت سر زده بازدید کرد.

در این بازدیدها آقای سراهنگ با بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در این مراکز به گفتگو پرداخت و به  سوالات این عزیزان در خصوص بیمه تکمیلی و نحوه تحویل و پذیرش اسناد درمانی و همچنین پرداخت فاکتورهای بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در سال ۱۴۰۲ پاسخ داد.

در ادامه این بازدید، سرپرست مدیریت استان، با مدیران نمایندگی های بیمه ملت، جهت رفع موانع موجود و سرعت بخشیدن در امر پذیرش و ثبت اسناد پزشکی گفت و گو کرد.

گفتنی است در این بازدیدها، مقرر شد در اسرع وقت جلسه ای در محل ساختمان صندوق بازنشستگی استان لرستان، با حضور روسای نمایندگی های بیمه ملت، به منظور بررسی و شناسایی مراکز درمانی معتبر ، که با بیمه ملت قرارداد ندارند تشکیل شده و بیمه ملت در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به عقد قرارداد با این مراکز نماید.