“شفافیت و مبارزه با فساد” اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای فعالیت خود ، شفافیت را آغاز کرده است گفت: شفافیت مقدمه سلامت اداری بوده ، مبارزه با فساد را در پی دارد و قطعا یکی از اولویت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، شفافیت و مبارزه با فساد است.

میرهادی قره سید رومیانی، در حاشیه مراسم کلنگ زنی خانه امید بازنشستگان در پارک آی تی کردستان با بیان این که تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات استان کردستان انجام خواهیم داد، گفت: جوانگرایی باید مدنظر همه مدیران شورای هماهنگی باشد.

‎وی با تاکید بر استفاده از جوانان و بانوان شایسته در انتصابات تصریح کرد: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز به همه معاونان و مدیران در این زمینه تاکید بسیاری داشته و در انتصاباتی هم که دکتر شریعتمداری انجام داده است، کاملا این موضوعات مشخص است؛ برای مثال سن شورای معاونین وزیر نسبت به دوره قبل، بیش از ۵ سال کاهش پیدا کرده و به زیر ۵۰ سال رسیده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در انتصابات اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمامی حوزه ها این جوانگرایی مشهود است.

‎وی با بیان اینکه حضور جوانان شور، نشاط و تحرک را بالا می برد، تاکید کرد: همواره مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و شخص وزیر تاکید بر استفاده از جوانان شایسته داشته اند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه گام های بلندی برداشته و قطعا این امر ادامه دار نیز خواهد بود.

‎قره سید رومیانی در ادامه اظهار داشت: شایسته سالاری، جوان گرایی و استفاده از بانوان به عنوان اصلی ترین محورها در انتصابات از سوی وزیر مطرح شده است و بنده هم در جلسات مختلف این امر را به مدیران استانی یادآوری کرده ام.