راه اندازی «پنجره شفافیت» در پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، «پنجره شفافیت» در پایگاه اطلاع رسانی این هلدینگ راه اندازی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا، ولی آذروش اظهار داشت: با توجه به لزوم پیگیری موضوع شفافیت در شرکت های تابعه از سوی دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی، راه اندازی پنجره شفافیت آتیه صبا در پایگاه اطلاع رسانی این هلدینگ به نشانی atsabaco.com اجرایی شده است.

وی همچنین افزود: این پنجره یا درگاه، جهت ثبت و انتشار کلیه اطلاعات مالی و اقتصادی هلدینگ و شرکت های تابعه آن راه اندازی شده است که به یکپارچگی اطلاعات و دسترسی آنلاین به اطلاعات مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شفافیت اطلاعات آن کمک مضاعف خواهد کرد.

آذروش با اشاره به اهداف ایجاد و راه اندازی «پنجره شفافیت» اظهار داشت: ساماندهی شرکت های زیر مجموعه آتیه صبا در سایه شفافیت، رسانه ها رکن اصلی شفافیت اقتصادی، فدا نکردن شفافیت بر حاشیه، حفظ حقوق بازنشستگان و رعایت انضباط مالی از جمله اهداف این طرح بوده و خط قرمز اخلاقی ما نیز حرکت در مسیر شفافیت با انضباط مالی و اداری و در نهایت با شعار اساسی «آتیه صبا پیشگام در شفافیت و انضباط مالی» است.

از سوی دیگر ضرورت نظارت به هنگام ، باید ها ، نبایدها و چالش های پیش رو در نهادینه ساختن آن از جمله اهداف در نظر گرفته شده در پایه گذاری فرهنگ شفافیت پنجره آتیه صبا اعلام شده است.