کسب رتبه اول مدیریت صندوق بازنشستگی کردستان در صدور به موقع احکام بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش

مدیریت صندوق بازنشستگی کردستان در بررسی و صدور به موقع احکام بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از خبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کردستان، از مدیریت و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری این استان که در بررسی و صدور احکام بازنشستگان سال‌جاری همکاری داشتند و از سوی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش بعنوان استان برتر در بررسی و صدور به موقع احکام بازنشستگی انتخاب شده بود، تقدیر و تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این نشست با بیان اینکه حساس‌ترین، پردردسرترین و پرچالش‌ترین حوزه آموزش و پرورش، بخش امور اداری است، اظهار داشت: بخش امور اداری و استخدام آموزش و پرورش با چالش‌های زیادی مواجه است.

محمد رشید قربانی با تاکید بر اینکه مسئولین امور اداری شهرستان‌ها و مناطق باید آستانه صبر و تحمل خود را در برخورد با مراجعین افزایش دهند، تصریح کرد: با توجه به حساسیت امور اداری در صورت نبود انگیزه و علاقه نمی‌توان در این حوزه مفید و موثر بود.

وی با اشاره به بازنشسته شدن تعداد زیادی از فرهنگیان استان در طول سال تحصیلی جاری، اظهار داشت: بررسی پرونده بازنشستگان بسیار مهم است و مسئولین امور اداری باید حرفه‌ای به موضوع بازنشستگی نگاه کنند و افراد باتجربه و توانمند باید در این حوزه فعالیت کنند.

وی به بیان اهداف برگزاری این گردهمایی پرداخت و تجلیل از مسئولین امور اداری و دست‌اندرکاران صدور احکام بازنشستگی در طول سال تحصیلی جاری، برگزاری کارگاه آموزشی بازنشستگی با مدیریت صندوق بازنشستگی استان و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولین امور اداری شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

در ادامه این نشست مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان نیز با بیان اینکه همه ما به نوعی مدیون معلمان و دستگاه فرهنگی آموزش و پرورش هستیم گفت: امید است بتوانیم به نحو شایسته از زحمات فرهنگیان بازنشسته عزیز تجلیل کنیم.

محمد احمدی یادآور شد: بررسی و صدور به موقع احکام بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش استان با همکاری و همراهی کارشناسان در امور اداری،کارگزینی و بازنشستگی انجام شده که جا دارد از همکاری همه جانبه این عزیزان تشکر نمایم.

گفتنی است بعد از این نشست، کارگاه تخصصی و کاربردی قوانین و مقررات بازنشستگی جهت مسئولین و کارشناسان امور بازنشستگی اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش کردستان به منظور تسریع در امورات بازنشستگی، آشنایی با آخرین بخشنامه‌های صندوق بازنشستگی در حوزه‌های فنی، درآمد و هزینه و همچنین پرسش و پاسخ در حوزه‌های بازنشستگی با تدریس مدیریت و همکاران صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان برگزار شد.