به منظور خدمات رسانی بهتر انجام شد؛

نشست هم‌اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه با مدیر شعبه بیمه ملت

نشست هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه با مدیر بیمه ملت در راستای اجرای هر چه بهتر خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه، « کاظم نجفی نیا»  مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ با مدیر بیمه ملت دیدار و گفت و گو کرد.

نجفی نیا در ابتدای این دیدار گفت: با توجه به نیاز ضروری بازنشستگان معزز استان برای دسترسی به مراکز درمانی، خواستار تسریع در انعقاد قرارداد با مراکز درمانی استان و اطلاع رسانی آن به ذینفعان گردید.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه اظهار داشت: هدف اول ما ایجاد رضایت قشر بازنشسته است و انتظار می رود بیمه ملت با انعقاد قرارداد با کلیه مراکز درمانی و نیز تکریم هرچه بیشتر این عزیزان این رضایت را بدست آورد.

در ادامه احمدی مدیر بیمه ملت استان نیز گفت: خدمت به بازنشستگان مایه مباهات و افتخار بیمه ملت است و با تلاش و کوشش در جهت ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان تمام سعی و کوشش خود را میکنیم.

وی ضمن تشریح اقدامات و ظرفیت‌های فیزیکی و الکترونیکی شرکت بیمه ملت افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمت مطلوب به عزیزان بازنشسته در دست اقدام است.

مدیر بیمه ملت با اعلام این نکته که مراکز دریافت خسارت در کلیه شهرستانهای استان راه اندازی گردیده است افزود:  در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ مرکز درمانی در استان قرارداد منعقد گردیده و همچنان نیز پیگیر عقد قرارداد با مراکز درمانی خصوصی و عمومی غیردولتی و نیز مراکز دولتی هستیم که در این خصوص اطلاع‌رسانی های لازم انجام خواهد شد.