در راستای ایجاد هماهنگی بین دستگاهی؛

نشست هماهنگی برای برقراری حقوق بازنشستگی بیش از ۴۵۰۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد

اولین نشست مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی با مدیران و کارشناسان آموزش و‌ پرورش استان در راستای تبادل نظر ، برنامه ریزی و هماهنگی ها برای شروع فرآیند برقراری حقوق بازنشستگان مهر ماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی، در راستای هماهنگی و برنامه ریزی برای برقراری به موقع حقوق بازنشستگان اداره کل آموزش و پرورش استان در سال جاری ، اولین جلسه مدیر و کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری استان با رئیس و کارشناسان اداره بازنشستگان و وظیفه بگیران اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

این نشست همچنین با هدف تعامل و تسریع درانجام بیش از ۴۵۰۰ پرونده برقراری حقوق بازنشستگان مهر ماه سال جاری برگزار شد.

«عفت بیگم حسینی» مدیر صندوق بازنشستگی استان ، با تشکر از برگزاری جلسات کاری در جهت تعامل بیشتر در راستای تسریع فرآیند انجام کار ، ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعامل های صورت پذیرفته و با همت مضاعف همکاران این مدیریت و کارشناسان اداره کل آموزش و‌پرورش در نیمه اول سال جاری بتوانیم در پایان مهر ماه حقوق بازنشستگی اکثر ذینفعان را برقرار و پرداخت نماییم.

حسینی در خصوص مستندات مورد نیاز جهت رفع خطاهای سامانه احکام، توضیحات لازم را ارائه نمود و خواستار همکاری بیشتر آموزش و‌پرورش جهت استقرار نیروی لازم در محل ساختمان مدیریت و رفع نقص پرونده ها بدون خروج پرونده از ساختمان مدیریت شد.

ترکمنچه رئیس اداره بازنشستگی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: با تشکیل یک تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان با تجربه قسمت اداری و بازنشستگی و نیز همکارانی که در سنوات گذشته متولی انجام امور ذی ربط بودند، پرونده های برقراری حقوق، قبل از ارسال به مدیریت صندوق ، توسط ایشان بازبینی می شود تا انشالله پرونده ها با ایراد هرچه کمتر به مدیریت ارسال شود.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد تا جهت به روز رسانی اطلاعات کارشناسان نواحی و شهرستان ها برای کاهش خطاها و نواقص ، کارگاه آموزشی قوانین و‌مقررات بازنشستگی برای ایشان پس از انجام هماهنگی های لازم برگزار شود.