با موضوع بیمه تکمیلی درمان برگزار شد؛

جلسه هم‌اندیشی مدیریت صندوق بازنشستگی استان گلستان با روسا و نمایندگان کانون‌های بازنشستگان استان

جلسه هم‌اندیشی مدیریت صندوق بازنشستگی استان گلستان با روسا و نمایندگان کانون‌های بازنشستگان استان گلستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی مدیریت استان گلستان، این جلسه روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در دفتر مدیریت صندوق بازنشستگی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «محمد براری» با اشاره به اهمیت موضوع بیمه تکمیلی درمان، چاره اندیشی و تکریم از بازنشستگان در جهت خدمت رسانی به این عزیزان را خواستار شد.

در ادامه این جلسه آقای کریمی رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان گلستان نیز با تاکید بر ثبت هزینه ها از ابتدای سال و تحویل مدارک و اسناد شرکت آتیه سازان حافظ به شرکت ملت، پرداخت به موقع هزینه های درمانی بازنشستگان را خواستار شد.

خانم عراقی دشتی رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز خواستار انعقاد هرچه سریعتر قرارداد شرکت بیمه ملت با بیمارستان های خصوصی و آزمایشگاه ها و مراکز درمانی در سطح استان گلستان شد.

بزرگمهر رئیس منطقه ای شرکت بیمه ملت نیز از روسای کانونهای بازنشستگان خواست تا با همکاری خود با شرکت بیمه ملت به خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه بازنشستگان کمک کنند.

در پایان جلسه، فرماندهی نیروی دریایی ارتش ضمن اعلام آمادگی جهت کمک به رفاه و خدمات درمانی بازنشستگان، تاکید کرد که در جهت تکریم از بازنشستگان، نیروی دریایی خدمت به بازنشستگان عزیز را برای خود، تکلیف می داند.