به مناسبت راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگزار می شود؛

برگزاری مسابقه عکاسی “حضور در حماسه ۴۰ سالگی با ۴۰ سال حماسه سازان انقلاب”

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع ثبت لحظه های “حضور در حماسه ۴۰ سالگی با ۴۰ سال حماسه سازان” همزمان با راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه خبر داد. 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا افشار گفت: به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارج نهادن به حماسه آفرینی های بازنشستگان فرهیخته این صندوق در برهه های مختلف ۴۰ ساله انقلاب از جمله پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و سالها آبادانی کشور، از طرف صندوق بازنشستگی کشوری مسابقه عکاسی برگزار می شود. 
افشار در این باره توضیح داد: شرکت کنندگان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در سراسر ایران اسلامی، می توانند با ثبت تصاویر یادگاری خود به همراه پدران و مادران بازنشسته یا حتی پدربزرگ و مادربزرگ های بازنشسته خود در صفوف راهپیمایی، در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان تهرانی همچنین می توانند با حضور در غرفه صندوق بازنشستگی کشوری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن واقع در خیابان آزادی روبه روی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ثبت تصویر خود در این مسابقه شرکت کنند.
سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه تصاویر برگزیده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری منتشر خواهد شد، گفت: قرار است به ۴۰ نفر ازنفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری درباره نحوه ارسال تصاویر علاقه مندان، افزود: عزیزان شرکت کننده می توانند یک یا دو تصویر خود را از حماسه راهپیمایی انقلاب اسلامی به صورت فایل JPEG به شماره همراه ۰۹۰۵۸۶۵۵۰۶۳ در یکی از ابزار فضای مجازی چون پیام رسان بله، سروش یا واتس آپ ارسال کنند.