با برگزاری مسابقات تنیس روی میز بانوان انجام شد؛

آغاز ششمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان قم

ششمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان قم با برگزاری مسابقات تنیس روی میز بانوان بازنشسته آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان قم، این دوره مسابقات صبح شنبه مورخ ۲۶ خردادماه ۱۴۰۳ با برگزاری رویداد تنیس روی میز بانوان در رده سنی زیر ۶۵ سال سن آغاز شد.

در این مسابقات پس از برگزاری چند مسابقه پایاپای و نفس گیر نفرات برتر مشخص شدند. بر این اساس خانم «منصوره السادات شریف» به مقام نخست رسید و خانم ها «زلیخا حقی» و «فریده مهرآرا» به کسب مقام های دوم و سوم دست یافتند.

صالح محمدی امین مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قم ضمن گرامیداشت روز عرفه و تسلیت سالروز شهادت حضرت مسلم ابن عقیل گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان قم با رشد بیش از ۲۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۲ همراه بود.

محمدی امین افزود: این دوره ۱۲۲ نفر از بازنشستگان برای شرکت در رشته های تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، شنا، پتانک، فوتبال دستی، اتللو، مینی گلف، بهکاپ و کوورن هول (پرتاب کیسه) و هفت سنگ مهارتی ثبت نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: صندوق بازنشستگی متعهد است که شور و نشاط را که بخش لازم و واجب در زندگی روزمره بازنشستگان است با برگزاری رقابت های سالم و دوستانه در جامعه بازنشستگان ترویج و تشویق کند.

محمدی امین ضمن اعلام اینکه در جشنواره مسابقات ورزشی کشوری که بهمن ماه سال گذشته در شهر مقدس مشهد برگزارشد دو نفر از بازنشستگان حائز مقام دوم شدند ابراز امیدواری کرد که این مسابقات در دوره های بعدی با استقبال بیشتر بازنشستگان همراه شود.