به مناسبت هفته امامت و ولایت انجام شد؛

حضور صندوق بازنشستگی کشوری در برپایی میز ارتباطات مردمی مصلی نماز جمعه یاسوج

 میز ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور مدیر استان درمصلی امام خمینی (ره) یاسوج برپا شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت دهه امامت و ولایت و با حضور «محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد، میز ارتباطات مردمی ادارت استان در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج در روز یکم تیر ماه ۱۴۰۳ با ارائه خدمات و پاسخگویی به بازنشستگان و شاغلین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.
«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد در این ملاقات چهره به چهره با بازنشستگان قبل از نماز جمعه به مشکلات و درخواست های ایشان رسیدگی نمود و پای صحبت های ایشان نشست.
جلیلی بهابادی در حاشیه این رویداد در مصاحبه ای ابراز داشت: میز خدمت یک جایگاه ارتباطی برای راهنمایی درخواست کنندگان و پاسخگویی به بازنشستگان است که هدف اصلی آن کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم به ایشان می باشد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان افزود: امروز شاهد حضور تعداد قابل توجهی از بازنشستگان در مصلی و میز ارتباطات مردمی بودیم که ضمن گفتگو درخواست‌های ایشان برای پیگیری به صورت کتبی اخذ شد.