برای تسهیل امور درمانی بازنشستگان انجام شد؛

نشست هماهنگی مدیر استان مرکزی با روسای کانون‌های بازنشستگی استان مرکزی و مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه ملت در استان

به منظور همفکری و رفع مشکلات بیمه ملت جلسه ای در روز پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه و با حضور مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت ، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی، نمایندگان بیمه ملت شهر اراک و روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان در محل خانه امید اراک برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، «صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین ۲۵ ذی الحجه هفته گرامیداشت خانواده و بازنشسته ، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در یک ماه اخیر در حوزه بیمه تکمیلی درمان در استان ، گفت: از زمانی که نتیجه مناقصه بیمه تکمیلی اعلام و شرکت بیمه ملت بعنوان برنده معرفی شده است، با جلسه با نمایندگان بیمه ملت دو موضوع مهم را پیگیری نمودیم که یکی مراکز درمانی طرف قرارداد است و دیگری ایجاد نمایندگی بیمه ملت در شهرستانهایی که فاقد شعبه بوده اند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با رایزنی های انجام شده، بزودی مشکل پذیرش بیماران در بیمارستانهای خصوصی و دولتی مرتفع شود.

حسامی افزود: تعدادی از مراکز درمانی که در سطح استان خدمات با کیفیت بیشتری ارائه می کنند نیز به بیمه ملت جهت انعقاد قرارداد پیشنهاد شده است؛ به نحوی که در مورد مراکز پاراکلینیکی نسبت به ابتدای قرارداد مراکز طرف قرارداد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با همکاری روسای کانونهای بازنشستگی شهرستانها، در شهرستانی که فاقد نمایندگی بوده، فردی به عنوان نماینده جهت پذیرش اسناد خسارت درمان به بیمه ملت معرفی و موضوع پذیرش اسناد در  آن شهرستانها حل شده و مابقی نیز ان شاء الله بزودی انجام خواهد شد.

سپس روسای کانونهای بازنشستگی مشکلات و پیشنهادات خود را در خصوص بیمه ملت اعلام کردند که از آن جمله می توان به کم بودن مراکز طرف قرارداد ، تاکید بر احترام به بازنشستگان از سوی شعب بیمه ، تعهدات پایین قرارداد سال جاری و … اشاره نمود.

در ادامه این نشست، اسدی مدیر شعب استانهای بیمه ملت نیز گفت: بازنشستگان صاحب اصلی بیمه ملت هستند و بیش از ۴۰ درصد از سهام بیمه ملت در اختیار بازنشستگان گرامی است.

وی افزود: در استان مرکزی تعداد نمایندگی های بیمه ملت کم است که بزودی تعداد آن ها اضافه خواهد شد. همچنین در حال اقدام برای تاسیس شعبه مرکزی بیمه ملت در شهرستان اراک هستیم.

اسدی با بیان اینکه «خدمات و تعهدات قرارداد با توجه به بودجه و اعتبار مصوب صندوق بازنشستگی کشوری، تنظیم شده است» تصریح کرد: نرم افزار بیمه ملت برای موبایل طراحی و آماده کار شده است و بازنشستگان می توانند هم اکنون نیز از آن استفاده کنند. در ضمن تکریم و احترام به ارباب رجوع سرلوحه شرکت بیمه ملت است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی پس از این نشست، از دو نمایندگی بیمه ملت در شهر اراک بازدید کرد.