در دیدار مدیران صندوق بازنشستگی و صداوسیمای استان بررسی شد؛

برنامه‌های ویژه سیمای استان آذربایجان شرقی برای پوشش خبری مسابقات ورزشی و بزرگداشت روز ۲۵ذی‌الحجه

‎جلسه هماهنگی با مدیر کل صدا و سیما استان آذربایجان شرقی در آستانه مسابقات ورزشی و ۲۵ ذی الحجه برگزار شد.

 

‎به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی، «طاهره احمدزاده» مدیر صندوق بازنشستگی استان با دکتر رضایی مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان در خصوص پوشش خبری مسابقات وزرشی بازنشستگان و گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان گفت و گو کرد.

‎احمدزاده در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه بازنشستگان در گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان ارائه خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی ،ارتقاء سطح کیفیت زندگی، آگاهی بازنشستگان به مسائل و مشکلات دوران سالمندی و تقویت ارتباط آنان با اجتماع و نسل های بعدی را یکی ازمهمترین اهداف خدمات رسانی درحوزه فرهنگی و اجتماعی برای بازنشستگان دانست.

وی گفت: بازنشستگان به دلیل فراغت و علاقه مندی یکی از مخاطبین پر طرفدار رسانه مخصوصا صدای رادیو می باشند و از این رو، تولید محتوای جذاب و تدوین برنامه های آموزشی، سلامت محور و سرگرم کننده جهت حفظ ارتباط بااین عزیزان بسیار نقش موثری به خصوص در سبک زندگی آنان خواهدداشت.

وی افزود: ۲۵ ذی الحجه هم فرصت مناسبی است که بیشتر از پیش مورد توجه خانواده و جامعه قرار گیرند.

او درپایان ضمن تقدیر از زحمات سال های گذشته پخش گزارش خبری ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان، خواستار شرکت بازنشستگان در برنامه مفرح “راسته کوچه” و ساخت برنامه های ویژه سالمندان با توجه به نیازسنجی و مشاوره از خود بازنشستگان شد که مورد موافقت مدیر کل صدا و سیمای استان نیز قرار گرفت.

‎درادامه آقای رضایی ضمن ابراز خرسندی از امکان خدمت به فرهیختگان، تهیه برنامه های‎ ویژه بازنشستگان در صدا و سیما را بصورت مستمر ولی کوتاه بیشتر مورد توجه و اثر بخشی مخاطبین دانست و گفت: می‌توان از مشاوره بازنشستگان و نیازهای آنان در تولید محتوا استفاده کرد.

‎رضایی در پایان، با استقبال از ارسال پیام تبریک در روز ۲۵ ذی الحجه “روز خانواده و تکریم از بازنشستگان” بر ارسال زیرنویس در برنامه های تلویزیونی و تهیه برنامه های ویژه و مختص سالمندان و بازنشستگان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری بیشتر از پیش، در آینده نزدیک هر دو هفته یک بار برنامه ای مختص بازنشستکان روی آنتن شبکه استانی آذربایجان شرقی پخش شود.