به مناسبت 25 ذی الحجه انجام شد:

اعزام ۴۵ بازنشسته زائر اولی استان کهگیلویه و بویراحمد به مشهد مقدس

با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید غدیر و گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان، ۴۵ بازنشسته زائر اولی بدرقه و به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد، «محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا ضمن تبریک عید سعید غدیر و با اشاره به روز ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان اذعان کرد: در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی و عرفانی خانواده به عنوان حدیقه و روضه پرورش آلاله های آینده ساز از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده است، رعایت تکریم و حفظ حرمت بازنشستگان به عنوان صحیفه غنی تجارب روزگار بوده است که حرمت بازنشستگان عزیز باید همراه با تکریم این گرانمایگان و ارائه خدمات بهتر به آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: عید غدیر؛ بزرگترین عید تاریخ و عظیم‌ترین واقعه بشریت و روز مخابره مهمترین خبر عالم و نبأ عظیم است که خداوند متعال هستی را مبتنی بر آن خلق کرد.

جلیلی بهابادی در خصوص زیارت امام رضا (ع) گفت : یکی از راه‌‌های توصیه شده در اسلام برای زدودن غم‌ها و ایجاد سرور و نشاط در دل، زیارت قبور مطهر ائمه‌ی اطهار(ع) به خصوص زیارت امام رضا(ع) می‌باشد. چرا که آنجا سراسر نور و رحمت و معرفت بوده و منبع تمام انرژی‌های مثبت عالم است و انسان با حضور در این مکان مقدس از کوه غم و اندوه رهایی می‌یابد.