به منظور هماهنگی بیشتر انجام شد:

نشست سه جانبه سرپرست صندوق بازنشستگی استان زنجان با روسای کانون‌های بازنشستگی و نمایندگان بیمه ملت در استان

نشست سه جانبه ی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان ، روسائی کانونهای بازنشستگی و نماینده بیمه ملت در محل صندوق بازنشستگی کشوری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان زنجان، در این نشست «سالار محمدی» سرپرست صندوق بازنشستگی استان زنجان با اشاره به مشکلات موجود در مورد بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه اسناد پزشکی بازنشستگان از نماینده بیمه ملت خواستار حل این مشکلات شد.

سرپرست صندوق بازنشستگی استان زنجان در ادامه خواستار عقد قرارداد در اسرع وقت با مراکز درمانی برای حل مسئله درمانی بازنشستگان شد.

در این نشست، روسای کانون های بازنشستگی استان خواستار عقد قرارداد با تمام مراکز درمانی و همچنین عملکرد بهتر نمایندگان بیمه ملت در استان شدند تا بازنشستگان به راحتی بتوانند مسائل درمانی خود را انجام دهند.

خانم دودی سرپرست منطقه ای بیمه ملت نیز خاطر نشان کردند: در اسرع وقت و در صورت امکان با تمام مراکز درمانی استان قرارداد منعقد می شود و یک پزشک نیز در خانه امید استان مستقر خواهد شد.

وی از نمایندگان بیمه ملت در استان خواست تا در خدمات رسانی به بازنشستگان تمام همت خود را بکار گیرند تا بازنشستگان عزیز استان در کمال آرامش مسائل بیمه درمانی خود را انجام دهند.

بی