وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

صندوق بازنشستگی کشوری باید مرکز شفافیت، فساد ستیزی و صیانت از حق الناس باشد

در نشست تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید صندوق بازنشستگی کشوری که با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این صندوق برگزار شد، دکتر “سید میعاد صالحی” به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری معرفی و از خدمات  “جمشید تقی زاده” قدردانی شد.

محمد شریعتمداری در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: توجه به پایداری صندوق ها، کاهش هزینه ها و تلاش در صیانت جدی از حق الناس را به طور جدی دنبال می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دهم فروردین در ائین تکریم ” جمشید تقی زاده ” و معارفه “سید میعاد صالحی ” مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری که در محل سالن اجتماعات این صندوق برگزار شد افزود: صندوق بازنشستگی باید مرکز شفافیت ، فساد ستیزی و صیانت از حق الناس باشد که این امر ارتباط تنگاتنگی با انتصاب درست مدیران ارشد دارد.

وی تصریح کرد: اصل پایداری و موضوع شفاف سازی زمانی از نگاه مردم قابل باور است که همه امور در اتاقی شیشه ای رخ دهد.

دکتر سید میعاد صالحی متولد ۱۳۶۱، دانش آموخته دکتری هوا و فضا از دانشگاه صنعتی شریف، عضو بنیاد ملی نخبگان و از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت است. 

صالحی دارای سوابق علمی، تجربه های متعدد مدیریتی و سوابق درخشان نخبگی در کشور است که با پیشنهاد ۲۶ اسفند ۹۷ هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سمت منصوب شده است.