با حضور استاندار گیلان؛

۳ بازنشسته نمونه استان گیلان تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان با حضور استاندار گیلان از سه بازنشسته نمونه در سال ۱۴۰۲ تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان گیلان، سجاد محمدیان با دعوت از استاندار گیلان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در منزل همسر شهید والا مقام نادر خیر خواه، از مقام و منزلت سرکار خانم ملیحه بخشی نژاد در محور «ایثار و فداکاری»، جناب آقای محمد حسن عاقل منش در محور «فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه» و سرکار خانم صغری رجبی جورشری در محور «فعالیت های ورزشی و تندرستی» در سال ۱۴۰۲ با اهدای لوح تقدیر، گل و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل کرد.

اسداله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدار ضمن تکریم جایگاه رفیع بازنشستگان بیان کرد: خانواده محترم شهدا، پشتوانه‌ی ارزشمند برای تقویت و ماندگاری روحیه‌ی مقاومت و ایثار هستند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان بیان کرد: برای تجلیل از بازنشستگان نمونه در نوزدهمین دوره گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، منزل شهید نادر خیرخواه بعنوان میزبان این مراسم در نظر گرفته شد تا یاد و خاطره شهدا سرلوحه کارمان و دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه ما باشد.

سجاد محمدیان افزود: همانند سال های گذشته، فعالیت های دوران بازنشستگی ملاک انتخاب بازنشسته نمونه بوده که از این میان، جناب آقای محمد حسن عاقل منش از بازنشستگان دانشگاه فنی و حرفه ای استان، در دوران بازنشستگی خویش دست از تلاش و خدمت بر نداشته و اکنون در کسوت شورای شهر کلانشهر رشت به همشهریان خود خدمت می کند.

وی ادامه داد: سرکار خانم صغری رجبی جور شری معلم بازنشسته و فعال در حوزه ورزش و سلامتی، دارنده دو مدال طلای کشوری در رشته شنا بوده که به عنوان یکی از مفاخر ورزشی استان به شمار می آید.

گفتنی است، این مراسم با پوشش خبری از سوی صدا و سیمای مرکز استان گیلان همراه بود.