مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

تجلیل از ایثاگران به ترویج فرهنگ ایثار کمک می کند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با «ولی حدادیان» از بازنشستگان جانباز و ایثارگر صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: جانبازان از برکات و سرمایه های معنوی و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
 
دکتر سید میعاد صالحی در این دیدار که همزمان با سالروز میلاد با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج و تعداد دیگری از مدیران این صندوق انجام شد، گفت: جانبازان و ایثارگران با ایثار، مقاومت، جان فشانی و اهداء بهترین گوهر وجودی خود، کشور و انقلاب را در برابر هجمه‌ها و فتنه‌های دشمنان بیمه کردند.
 
صالحی افزود: معتقدم تجلیل و تقدیر از ایثارگران باعث رشد روز افزون فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد و همه ما وظیفه داریم برای ترویج این فرهنگ فاخر تلاش کنیم.
 
وی با تجلیل از مقام این جانباز دوران انقلاب اسلامی و از بازنشستگان فرهیخته صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ما در این صندوق با خیل عظیم بازنشستگان فرهیخته، نخبه و توانمند مواجه هستیم که تکریم و خدمت رسانی به این عزیزان، تعهد و تلاش دوچندانی را طلب می کند.
 
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: تمام تلاش این صندوق برای بهبود معیشت و زندگی بازنشستگان تحت پوشش است که با وجود خدمات ارزنده در سال های مختلف، هنوز با انتظارات به حق این عزیزان فاصله وجود دارد که امیدواریم با حضور جوانان در عرصه مدیریتی کشور خدمت رسانی با روحیه، کار و خلاقیت مضاعفی انجام شود.