به مناسبت ۲۵ ذی الحجه انجام شد؛

تجلیل از ۳۳ بازنشسته نمونه دستگاه های اجرایی و ۳ بازنشسته نمونه استانی استان همدان

به مناسبت فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان از ۳۳ نفر از بازنشستگان نمونه دستگاه های اجرایی استان که در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، کارآفرینی ، اشتغال، ورزشی و ایثار و فداکاری به عنوان بازنشسته نمونه توسط دستگاه محل خدمت آنان شناخته شده بودند تجلیل بعمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان همدان، مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان در این مراسم که در خانه امید بازنشستگان برگزار شد در خصوص اقدامات صورت گرفته در این صندوق گفت: خدمات مطلوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

وی در ادامه از نشست مشترک صندوق بازنشستگی با مسئولین و مدیران استان خبر داد و گفت: در این نشست ها از تمامی مدیران دستگاه های اجرائی خواسته شد تا تمامی امکانات و مزایایی که برای شاغلین در نظر گرفته شده برای بازنشستگان آن دستگاه ها نیز در نظر گرفته شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته تعامل صندوق با کانون های بازنشستگی است که خواسته های به حق این بازنشستگان به ویژه بحث اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری بابت بیمه تکمیلی عزیزان بازنشسته از دستگاه های اجرایی مطالبه و پیگیری می شود.

افشار از قدردانی و تجلیل از۳ نفر از بازنشستگان نمونه استانی در ایام منتهی به روز خانواده و تکریم بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: به همین مناسبت از آقایان دکتر سیداکبر میرعرب بایگی ؛ عبدالرضا روشناس و عبدالله طالبیان تجلیل به عمل آمد.

افشار اظهار داشت: در بحث سلامت بازنشستگان امسال ششمین دوره مسابقات ورزشی از خرداد ماه آغاز شده و تا مرداد ماه ادامه دارد. این سری از مسابقات در ۱۳ رشته ورزشی با حضور ۱۹۴ نفر از بازنشستگان در حال انجام است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان همچنین از انعقاد تفاهم نامه و قرارداد با مراکز دولتی و خصوصی در امور رفاهی بازنشستگان در استان خبرداد وگفت: تفاهم نامه هایی برای رفاه بازنشستگان با غارعلیصدر، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و پردیس سینمایی بسته شد.

افشار گفت: یکی از اهداف صندوق بحث احداث خانه های امید در استان همدان می باشد که در سالهای ۱۳۹۶ ؛ ۱۳۹۹ و ۱۴۰۲ چهار خانه امید احداث شده که بازنشستگان محترم می توانند در این مکان ها حضور یابند و از امکانات موجود آن استفاده نمایند.

افشار در پایان بیان کرد: توجه به معشیت ، درمان و تکریم بازنشستگان محترم از خواسته‌های بحق و اصلی بازنشستگان کشوری است.