بمناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام شد؛

تجلیل از سومین بازنشسته برگزیده استان در محور فعالیتهای ورزشی و تندرستی

بمناسبت فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان (۲۵ ذی الحجه) از  سومین بازنشسته برگزیده استان در محور فعالیتهای ورزشی و تندرستی تجلیل بعمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه، بمناسبت فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان  «کاظم نجفی نیا» دبیر ستاد انتخاب بازنشسته نمونه در استان بهمراه جلیل رحیمی صدر عضو ستاد، از آقای « سید مصطفی معینی » بعنوان بازنشسته برگزیده استان در محور فعالیتهای ورزشی و تندرستی تجلیل کرد.

گفتنی است طبق دستورالعمل ابلاغی نوزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، متقاضیان انتخاب بازنشسته نمونه استانی در فاصله زمانی اول تا ۳۱ خرداد ماه جاری می بایست اقدام به ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات نخبگان صندوق بازنشستگی و ارسال آثار خود به دبیرخانه ستاد استانی این بزرگداشت نمایند.

پس از طرح و بررسی آثار در کمیته داوری  آقای “غلامعلی کاظمی فرد ” بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه به عنوان دومین بازنشستگان نمونه استانی انتخاب و معرفی شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گفت: جامعه امروز موظف است از دانش و خدمات ارزشمند این پیشکسوتان که گنجینه ای سترگ و سرمایه ملی و استانی هستند قدردانی کند که این امر در صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یک وظیفه درحال انجام است. نجفی نیا ادامه داد: استاد « سیدمصطفی معینی» بازنشسته سال ۱۳۹۸ در سازمان آموزش و پرورش کرمانشاه   بوده  و بعد از بازنشستگی بعنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران ۱۳۹۹ترکیه، مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران المپیک ۲۰۲۱برزیل ،مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور مسابقات آسیایی قرقیزستان۲۰۲۳ ،مربی تیم ملی جوانان آزاد ناشنوایان ایران در مسابقات جهانی قرقیزستان ۲۰۲۳و کسب عنوان دوم این مسابقات. در حال حاضر هم بعنوان یکی از اعضای کادر فنی در خدمت تیم ایران جهت حضور در بازیهای آسیایی ناشنوایان که در آبان ماه در تهران برگزار می گردد حضور فعال دارد.

ایشان در زمینه های  ورزشی فعالیتهای زیادی داشته است که نشان دهنده این است که بازنشستگی پایان راه نیست و می توان در دوران بازنشستگی حتی موفق تر و بهتر از دوران اشتغال عمل کرد.