مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی:

 مشارکت و بهره گیری از ظرفیت قانونی فرمانداری و شهرداری در توسعه خانه امید میانه ضروری است 

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان آذربایجان شرقی در شهر میانه تاکید کرد: مشارکت و بهره گیری از ظرفیت قانونی فرمانداری و شهرداری در توسعه خانه امید میانه جهت تکریم بازنشستگان امری ضروری است.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی، «مهدی اسماعیلی» نماینده مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی، «محمدباقر هنربر» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و «عادل مرتضایی» شهردار میانه همراه با اعضای شورای شهر از خانه امید بازنشستگان بازدید کرده و بازنشستگان در ارتباطی صمیمی درخواست ها و مشکلات خود را بازگو کردند.

حصارکشی و فضاسازی محوطه، تجهیز امکانات ورزشی، طراحی باغ بانوان فرهیخته و توسعه خانه امید جهت انجام فعالیت ورزشی در دستور کار مسئولین شهری و صندوق بازنشستگی قرار گرفت.

در جلسه ای که به این منظور با حضور نماینده مجلس و فرماندار در شهرداری میانه تشکیل شد، توسعه و رفع مشکلات خانه امید بازنشستگان با بهره گیری از ظرفیت های قانونی شهرداری، دستگاههای مرتبط و نیز خیرین در جهت تکریم و رفاه بازنشستگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین دیدار و تجلیل از بازنشسته ایثارگر آموزش و پرورش «حاج رضا فرید» پدر دو شهید و دیدار و تجلیل از خانوده مرحوم «بهرام نظری» بازنشسته شهرداری که به دلیل اهداء عضو ایشان، از دیگر برنامه ها به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در این روز بود.

«طاهره احمدزاده» همچنین ضمن دیدار با «مریم عبدالهی» نماینده مردم شریف میانه در خصوص مطالبات و معیشت و منزلت بازنشستگان گفتگو کرد.