پاسخگویی صندوق بازنشستگی به ۱۸۰ هزار تماس تلفنی بازنشستگان
از سوی دیگر، در مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری که شامل شماره های ۸۵۲۳ و ۲۵۰۰ است، ۸ نفر از کارشناسان پاسخگو، به تماس های بازنشستگان و مخاطبین این مرکز پاسخ می دهند که به طور متوسط هر یک از کارشناسان روزانه به ۱۰۰ تماس که از سوی عزیزان بازنشسته یا سایر افراد برقرار می شود، چه به صورت اینترنتی و چه تلفنی پاسخ می دهند.
از آنجایی که سوالات بازنشستگان در هرفصل و در برهه های زمانی مختلف با توجه به اخبار منتشر شده یا اتفاقات روز تغییر می کند، بنابراین، هر زمان که خبری در حوزه بازنشستگی منتشر می شود، بازنشستگان در مورد جزئیات خبر با این واحد تماس گرفته که کارشناسان بر حسب وظیفه همواره با آرامش و سعه صدر راهنمایی و پاسخ کامل را به مخاطب ارائه می کنند.