مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

چرا عده ای به یکباره نگران اموال بازنشستگان شده اند؟

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دراینستاگرام خود با اشاره به اینکه برخی به یکباره نگران اموال بازنشستگان شده اند، تاکید کرد: این افراد، زمانی که با سوء مدیریتها و فسادها، صدها میلیارد زیان به اموال بازنشستگان وارد شد کجا بودند؟

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه برنامه زنده «مسافر ماه» که از شبکه دو سیما پخش شد، در اینستاگرام خود نوشت: پس از آنکه اعلام کردیم قصد خروج از بنگاهداری زیان ده و ورود به سرمایه گذاری در حوزه های با ارزش افزوده بالا و پر سود را داریم، عده ای اینطور وانمود کردند که انگار ما خدای ناکرده قصد چوب حراج زدن به اموال و سرمایه های بازنشستگان را داریم.
وی تاکید کرده است: چرا به دروغ حرفهایی میزنند که دل بازنشستگان عزیز را خالی میکند؟ چرا حرفها و مواضع را بصورت وارونه منعکس میکنند؟ و البته چرا بعضیها به یکباره نگران اموال بازنشستگان شده اند؟

دکتر صالحی همچنین یادآور شده است: این افراد، زمانی که با سوء مدیریتها و فسادها، صدها میلیارد زیان به اموال بازنشستگان وارد شد کجا بودند؟ آیا احتمالا بین قطع دست مدیران فاسد از صندوق بازنشستگی که چند صدمیلیارد تومان فساد آنها را تاکنون شناسایی کرده ایم، و فعالیتهای اخیر برخی که خود را بدون هیچ استنادی، نماینده بازنشستگان میدانند ارتباطی وجود ندارد؟



لینک ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/KBN9S