پیام تبریک مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد، “محمد تقی جلیلی بهابادی” در پیامی ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی گرامی داشت.

در این پیام آمده:

همه ساله بیست و ششم مردادماه یادبود آزادمردانی است که آزادی و آزادگی را با اسارت خود برای میهن عزیز ایران به ارمغان آوردند. ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمود تا به وجود فرزندان خود افتخار نماید.

در واقع شهدا، جانبازان و آزادگان ما با تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا برای حفاظت و حراست از امت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی مردانه دست رد بر داشته های دنیوی زدند و از جان خود گذشتند.

این روز یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور آزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته، مجاهدت و استقامت ورزیدند و بعد از بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سازندگی سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی شدند.

اینجانب بیست و ششم مرداد ماه خجسته سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و آزاده به ویژه آزادگان سرافراز بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری تبریک می گویم.

محمد تقی جلیلی بهابادی 

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد