پیام تبریک مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمدبه مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، “محمد تقی جلیلی بهابادی” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی
سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

در این هفته  یاد و خاطره ی شهیدِ جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی که در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد؛گرامی می داریم.

ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز با تلاش و کوشش بی دریغ خود در راه تعالی میهن اسلامی گام بردارند.

این وظیفه سنگین ماست که با تاسی از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدای این سرزمین و خاصه شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و با بهره‌گیری از رفتار آنان تلاش و کوشش خود را به کار بندیم تا در راه تعالی میهنمان و تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی گام برداشته و زمینه شکوفایی و سرافرازی ایران اسلامی را در زمینه های مختلف فراهم آوریم.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

محمد تقی جلیلی بهابادی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد